Valio! Jūs užsisakėte AirGuru karščiausius kelionių pasiūlymus.

Bendrojo pobūdžio informacija

Kas yra AirGuru?

Mes esame internetinė kelionių agentūra. Savo klientams siūlome kokybišką ir paprastą skrydžių, viešbučių bei kitų turizmo produktų paiešką ir jų rezervacijos sistemą. Neturinčius laiko planuoti savo kelionių, AirGuru kviečia rinktis iš naujausių ir pačių karščiausių poilsinių, egzotinių, pažintinių bei kruizinių kelionių iš Lietuvos ar Lenkijos pasiūlymų. Esame tie, kurie atsakys į bet kokius iškilusius klausimus ir suteiks konsultacijas apie keliones telefonu, internetu ar elektroniniu paštu. Skiriamasis interneto kelionių agentūros bruožas yra toks, kad visas paslaugas galima užsakyti, nepriklausomai nuo to, kur esi. Nedvejoki ir kitą savo kelionę patikėkite Mums!

Kokie klientai gali kreiptis į AirGuru?

AirGuru dirba tiek su individualiais keliautojais, tiek su keliautojų grupėmis bei verslo klientais.

Kas sudaro AirGuru siūlomo skrydžio kainą?

Tai yra sudėtinė kaina, sudaroma iš transportavimo orlaiviu kainos, aptarnavimo ir transakcijos mokesčių. Aptarnavimo mokesčio suma priklauso nuo bilieto tipo bei užsakymo dydžio.

Nori įsigyti pigaus skrydžio bilietą AirGuru sistemoje. Ką turėtum žinoti?

Nurodyto pigaus skrydžio kaina pirkėjui galioja tik tuo atveju, jeigu bilietas yra įsigijamas iš karto. Mokant už bilietą vėliau, atsiranda tikimybė, kad bilieto kaina stipriai pakis. Būtina žinoti, kad pinigai už pigaus skrydžio bilietą klientui yra negrąžinami. O vardo, pavardės, laiko ar datos keitimai yra vykdomi už tam tikrą atskirų avialinijų numatytą mokestį. Dažnai nutinka taip, kad klientui pigiau įsigyti naują bilietą negu pakeisti duomenis senajame.

Kokiais būdais galima sumokėti AirGuru už suteiktas paslaugas?

Priimame elektroninius mokėjimus per visus interneto bankus bei kreditine kortele. Atsiskaityti už paslaugas taip pat galite grynaisiais arba mokėjimo kortelėmis AirGuru biure.

Ar įmanoma už AirGuru paslaugas atsiskaityti išsimokėtinai?

Visos AirGuru paslaugos yra teikiamos išsimokėtinai. Dėl išsimokėjimo sąlygų galima konsultuotis su AirGuru komanda arba susipažinti su jomis mūsų interneto svetainėje.

Tau reikalinga sąskaita-faktūra. Kur kreiptis dėl jos išdavimo?

Kiekvieną kartą perkant bilietus ar kitas paslaugas, galima pažymėti, kad reikės šio užsakymo sąskaitos-faktūros. Jeigu to nepadarei iš karto, prieš ar jau įvykus skrydžiui susisiek su AirGuru komanda ir tau bus išduota sąskaita-faktūra.

Kaip sužinoti, ar paslauga yra užsakyta ir mokestis už ją buvo gautas?

Vos atlikę mokėjimą už paslaugą, į nurodytą elektroninį paštą gausi AirGuru laišką, patvirtinantį, kad mokėjimas buvo priimtas ir galėsi nedvejodamas pradėti krautis lagaminus.

Koks yra neišpirkto bilieto galiojimo laikas?

Internetinė kelionių agentūra AirGuru neišpirkto bilieto galiojimo laiko nenumato. Dėl didelio klientų srauto neišpirktų bilietų kainos gali stipriai pakilti akimirksniu, todėl neišpirkti bilietai tomis pačiomis kainomis negalioja.

Nusipirkai bilietą, tačiau į kelionę nebevyksti. Ar įmanoma susigrąžinti sumokėtus pinigus?

Įsigijus pigaus skrydžio bilietą, susigrąžinti pinigus neįmanoma. Asmenys, įsigiję skrydį be nuolaidos, dėl galimo pinigų grąžinimo gali pasitarti, susisiekęs su AirGuru komanda telefonu, elektroniniu paštu, Skype arba per AirGuru interneto svetainę.

Kaip išvengti papildomų išlaidų ir problemų, įsigyjant kelionės bilietą?

  • Įsitikink, ar renkantis skrydį įvedei teisingą kelionės datą;
  • Jeigu planuoji skristi su vienu ar keliais persėdimais, įsitikink, ar turėsi užtektinai laiko tarp skrydžių. Įvertink laiko sąnaudas, reikalingas pasiekti savo skrydžio vartams bei bagažo pervežimui;
  • Dar keletą kartų patikrink, ar nepadarei klaidos, pateikdamas savo asmens duomenis.

Užsakydamas kelionės bilietą, į asmens duomenis įvėlei klaidą. Ar būtina ją ištaisyti? Jei taip, kaip tai padaryti?

Jei užsakymo metu tavo asmens duomenyse įsivėlė net menkiausia klaida, siūlome nerizikuoti. Dauguma aviakompanijų vykdo pakankamai griežtą politiką, susijusią su teisingu asmens duomenų nurodymu. Tokiu atveju susisiek su AirGuru komanda ir nedidelės klaidos asmens duomenyse bus ištaisytos nemokamai. Esant rimtesniems pakeitimams, agentūra pritaikys tam tikrą mokestį.

Ar galima savo kelionės bilietą perleisti kitam asmeniui?

Dauguma avialiniijų suteikia galimybę savo kelionės bilietą perleisti kitam asmeniui. Jeigu planuoji tai padaryti, siūloma tai atlikti dar iki registracijos į skrydį pradžios. Kitu atveju tai galima padaryti likus ne mažiau kaip 3-4 valandoms iki skrydžio.

Nori pakeisti savo skrydžio laiką arba datą. Kaip geriausia tai padaryti?

Šiuo klausimu tave asmeniškai pakonsultuos AirGuru komanda. Kai kurios avialinijos taiko ypač didelius skrydžių keitimo laiko ar datų mokesčius, todėl kartais yra tiesiog pigiau išsirinkti kitą skrydį. Nepamirški, kad dažniausiai, mokėdami už skrydžio datos/laiko pakeitimą, turėsi sumokėti ir skrydžių kainų skirtumą.

Kokios yra orientacinės keleivio vardo ir pavardės bei skrydžio datos ar laiko keitimo kainos?

Avialinijos Vardo ir pavardės keitimas Datos/laiko keitimas
Ryanair Vardo ir pavardės keitimas – 110€ Datos/laiko keitimas – 30-60€*
WizzAir Vardo ir pavardės keitimas – 45-60€** Datos/laiko keitimas – 19-55€**
AirBaltic Vardo ir pavardės keitimas – 50€ Datos/laiko keitimas – 35-50€
EasyJet Vardo ir pavardės keitimas – 42-48€ Datos/laiko keitimas – 42-48€
Norwegian Vardo ir pavardės keitimas – 36€ Datos/laiko keitimas – 36€
SAS Vardo ir pavardės keitimas – 62-77€ Datos/laiko keitimas – iki 270€***

* Kaina kinta, atsižvelgiant į sezoną, kada yra skrendama, bei tam tikrų pasirinktų maršrutų
** Kaina kinta priklausomai nuo iki skrydžio likusio laikotarpio ir paslaugos užsakymo būdo
*** Kaina kinta, atsižvelgiant į įsigyto bilieto klasę ir atsiradusį kainų skirtumą tarp skrydžių

Kaip atsiimti savo skrydžio bilietą, jį įsigijus per AirGuru sistemą?

2008 m. vasarą buvo priimtas visuotinis sprendimas atsisakyti popierinių bilietų. Šiandien visos bilietų rezervavimo ir užsakymo sistemos yra skaitmenizuotos. Tad išsirinkus ir apmokėjus skrydžio bilietą, būsi automatiškai įtraukiamas į keleivių sąrašus. Į oro uostą pakanka atvykti teturint savo asmens dokumentą. Tačiau, siekdami klientus apsaugoti nuo galimų nemalonumų, siūlome turėti atsispausdinus savo elektroninį bilietą ar įlaipinimo kortelę, kuri yra išduodama užsiregistravus į skrydį.

Ar dar turėsi registruotis į skrydį, nors jau gavai skrydžio užsakymą patvirtinantį laišką iš AirGuru?

Gavus užsakymą patvirtinantį laišką į elektroninį paštą, būtina jį atidžiai perskaityti. Jame visuomet informuojama, ar dar turėsi vykdyti registraciją į skrydį ar registracija bus įvykdyta automatiškai. Jei pasirinkai Ryanair avialinijas, atsiųstame laiške AirGuru pasiūlys iš karto užsiregistruoti į skrydį ir perduos šiuos duomenis Ryanair aviakompanijai, vos tik registracija į pasirinktą skrydį bus atidaryta. Skrendantys su kitomis pigių skrydžių kompanijomis (WizzAir, easyJet) taip pat turi nepamiršti užsiregistruoti į savo skrydį. Kitų avialinijų keleiviai tai gali padaryti oro uoste. Avialinijos elektroninės registracijos į skrydį pradžią dažniausiai paskelbia likus 7 dienoms iki skrydžio ir ją baigia likus 2 valandoms iki skrydžio.
Patarimas: Visuomet atidžiai perskaitykite iš AirGuru gautą užsakymą patvirtinantį laišką!

Tapatybę įrodantys dokumentai

Kiekvienas keleivis, norėdamas patekti į lėktuvą, privalo įrodyti savo tapatybę. Pagrindiniu kelionės dokumentu yra laikomas Lietuvos Respublikos pasas, galiojantis iki kelionės lėktuvu pabaigos. Numatyta, kad Europos Sąjungos teritorijoje ES piliečiai gali atvykti į skrydį turėdami tik asmens tapatybės kortelę. Žemiau yra pateikiamas ES nepriklausančių šalių sąrašas, kurios Lietuvos Respublikos piliečių tapatybės kortelę pripažįsta pilnaverčiu tapatybę įrodančiu dokumentu:

  1. Šveicarija
  2. Islandija
  3. Juodkalnija
  4. Norvegija
  5. Kroatija
  6. San Marinas
  7. Makedonija

Jeigu nesi tikras, kokie dokumentai bus reikalingi, vykstant į vieną ar kitą užsienio šalį, tai visuomet galima patikrinti Lietuvos Užsienio reikalų Ministerijos (URM) duomenų bazėje.

Vaikų keliavimas lėktuvu

Pirmas dalykas, kurį būtina prisiminti, keliaujant su vaikais yra tas, kad kiekvienas lėktuvo keleivis turi turėti asmens tapatybę patvirtinančius dokumentus. Gimimo liudijimas nėra laikomas asmens tapatybę patvirtinančiu dokumentu, dėl šios priežasties kiekvienas vaikas, net ir pats mažiausias, turi turėti pasą, jeigu jis palieka savo šalį ir keliauja į kitą. Jeigu kelionės dieną vaikui sukanka 16 metų, dauguma avialinijų jį traktuos kaip suaugusįjį, kuriam taikomos tokios pat sąlygos kaip ir kitiems.

Keliauji su vaiku. Kokias kelionės sąlygas skirtingo amžiaus vaikams numato avialinijos?

Daugumos avialinijų taisyklės numato, kad 2 metų amžiaus nesulaukę kūdikiai įprastai už tam tikrą mokestį keliauja ant suaugusiojo kelių. Tačiau kūdikis gali keliauti ir atskiroje vietoje greta suaugusiojo, įsigijus bilietą su vaikams taikoma nuolaida. 2-11 metų amžiaus vaikams neleidžiama sėdėti suaugusiems asmenims ant kelių, todėl būtina įsigyti atskirą bilietą su ~25% nuolaida.

Kaip įsigyti kūdikio/vaiko kelionės bilietą?

Užsakant savo kelionės bilietą sau, tuo pačiu privalu užsakyti bilietą ir nepilnamečiui asmeniui, keliaujančiam kartu. Dauguma avialinijų prašys nurodyti, ar su jumis keliauja kūdikis ar vaikas. Atsižvelgiant į tai, bus sugeneruotas atitinkamas bilieto mokestis.

Ar tavo nepilnamečiui vaikui yra reikalingas raštiškas leidimas keliauti?

Jei atžala keliauja su vienu iš tėvų, raštiškas antrojo iš jų leidimas nėra būtinas. Tačiau jeigu vaikas keliauja vienas, bent vieno iš tėvų raštiškas notaro antspaudu patvirtintas leidimas yra būtinas. Jis būtinas ir vaikui keliaujant su kitu lydinčiuoju asmeniu. Tokiu atveju bent vienas iš tėvų leidime keliauti privalo nurodyti lydinčiojo asmens duomenis (vardą, pavardę, gimimo datą ar asmens kodą) bei asmens tapatybę patvirtinančių dokumentų duomenis (paso ar tapatybės kortelės numerį, galiojimo ar išdavimo datą bei vietą).

Kokia yra avialinijų politika, taikoma nepilnamečiams, kurie keliauja vieni?

Kiekvienos avialinijos turi atskiras taisykles ir politiką be suaugusiųjų keliaujantiems nepilnamečiams. Žemiau pateikiame pagrindinių AirGuru avialinijų-partnerių politiką ir apribojimus, numatomus atskirai nuo suaugusiųjų keliaujantiems nepilnamečiams asmenims.

Avialinijos Avialinijų politika
Ryanair Jaunesni nei 16 metų asmenys negali keliauti be lydinčio vyresnio nei 16 metų kito asmens. Tokio amžiaus asmenims Ryanair neteikia palydos paslaugų nepilnamečiams asmenims
WizzAir Jaunesni nei 14 metų asmenys negali keliauti be lydinčio vyresnio nei 16 metų amžiaus kito asmens
AirBaltic Jaunesni nei 12 metų asmenys negali keliauti be lydinčio vyresnio nei 16 metų amžiaus asmens. 5 metų sulaukusiems vaikams AirBaltic teikia palydos paslaugą už 60€ mokestį
EasyJet Jaunesni nei 14 metų asmenys negali keliauti be lydinčio vyresnio nei 16 metų amžiaus asmens. easyJet neteikia palydos paslaugų nepilnamečiams asmenims
Norwegian Jaunesni nei 12 metų asmenys negali keliauti be lydinčio vyresnio nei 16 amžiaus asmens. NorwegianAir 5-15 metų vaikams teikia palydos paslaugas.*
SAS Jaunesni nei 12 metų asmenys negali keliauti be lydinčio vyresnio nei 16 amžiaus asmens. SAS Airlines 5-15 metų vaikams teikia palydos paslaugas už 30-40€ mokestį

* Avialinijos nepilnamečių palydos paslaugos neteikia tiems, kurie keliauja į/iš Rusijos, Ukrainos, Izraelio, Kosovo, Bosnijos, Serbijos, Bulgarijos, Turkijos, Maroko, JAE, Tailando ir JAV.

Informacija besilaukiančioms moterims

Kiekviena besilaukianti moteris turi suvokti, kad naudodamasi avialinijų paslaugomis rizikuoja savo ir būsimo kūdikio sveikata. Keliauti lėktuvais gydytojai nerekomenduoja moterims, peržengusioms 34 savaičių nėštumo ribą. Manoma, kad tai gali pakenkti būsimos motinos ir kūdikio savijautai.

  • Avialinijos numato, kad besilaukiančios moterys į skrydį turėtų atvykti su gydytojo pažyma* (patartina ją turėti ir anglų kalba), kurioje aiškiai įvardinta moters sveikatos būklė ir nėštumo trukmė. Pažyma turi būti išduota ne anksčiau negu likus 7 dienoms iki numatyto skrydžio pradžios. Moterims, pasiekusioms 28-ąją nėštumo savaitę, tokia pažyma yra privaloma.
  • Po 34 nėštumo savaitės moteris daugumos avialinijų paslaugomis gali naudotis tik pati prisiimdama visą atsakomybę už galimus padarinius savo ir būsimojo kūdikio sveikatai.
  • Bendrosios keleivių ir bagažo vežimo taisyklės numato, kad po 36 nėštumo savaitės moterys neturi būti įleidžiamos į lėktuvą.
  • Kiekvieno orlaivio pilotas ar kapitonas, įvertinęs oro sąlygas ir būsimo skrydžio sudėtingumą, gali atsisakyti skraidinti besilaukiančiąją.
  • Lėktuvu planuojančioms keliauti nėščiosioms patartina turėti nėščiosios draudimą. Tokiu būdu galima išvengti didelių papildomų išlaidų viešnagės svečioje šalyje metu.

* Standartinės Ryanair avialinijų pažymos nėščiosioms pavyzdys.

Patarimai nėščiosioms:

  • Nesidrovėkite orlaivio komandą informuoti apie savo nėštumą, kad, esant būtinybei, būtų suteikta ypatinga pagalba
  • Pasirinkite sau tinkamą sėdėjimo vietą. Geriau sėskitės priekyje, kad turėtumėte užtektinai vietos ištiesti kojoms
  • Avialinijų politika numato, kad nėščiosios į lėktuvo saloną gali įsinešti savo maisto. Taip pat nepamirškite vartoti užtektinai skysčių viso skrydžio metu
  • Skrisdamos pasistenkite šiek tiek prasimankštinti. Galite mankštinti net ir pėdas, jas sukdamos ratu. Ypač svarbu laikyti kojas ištiestoje pozicijoje.
  • Saugos diržą rekomenduojama užsisegti po pilvu.

Kokiu atveju nėščioji turėtų atsisakyti skrydžio?

Jeigu nėštumas yra komplikuotas, gydytojai rekomenduoja verčiau atsisakyti skrydžio. Nėščiosioms, turinčioms sveikatos problemų, susijusių su širdies ir kraujagyslių veikla, prieš skrydį būtina pasikonsultuoti su savo gydytoju dėl galimybės skristi. Turėdamos alternatyvių kelionės būdų, atsisakykite skristi, ypač jeigu praėjusį nėštumo laikotarpį avialinijos traktuoja kaip rizikingą.

Neįgaliųjų kelionės lėktuvais

Europos Sąjungos vidaus politika numato, jog judėjimo problemų, protinę ar fizinę negalią turintys asmenys ES teritorijos bei Norvegijos, Šveicarijos ir Islandijos oro uostuose turi teisę į nemokamą pagalbą. Ji privalo būti teikiama tiek įlaipinimo ir išlaipinimo metu, tiek lėktuvui esant ore. Perkant skrydžio bilietą, svarbu nurodyti, kokia konkreti pagalba neįgaliam asmeniui bus reikalinga oro uoste ar pačios kelionės metu. Kitu atveju, likus ne mažiau nei 48 valandoms iki skrydžio pradžios, būtina susisiekti su savo oro transporto bendrove ir ją apie tai informuoti. Tam tikrais atvejais pasirinktos avialinijos gali pareikalauti sveikatos išrašo, reikalingo keleivio sveikatos būklei įvertinti. Yra tik kelios konkrečios situacijos, kai avialinijos gali atsisakyti skraidinti neįgalų keleivį:

  • orlaivio pilotas nėra užtikrintas dėl skrydžio saugumo ir sudėtingumo;
  • lėktuvas yra per mažas neįgaliajam ir jam reikalingai įrangai gabenti;
  • į pasirinktą skrydį jau užsiregistravo maksimalus kiekis neįgalių žmonių.

Jeigu prieš skrydį pasirinktos avialinijos buvo informuotos apie reikalingą būtinąją pagalbą, tačiau ji nebuvo suteikta, delsti neverta. Kreipkis į avialinijas ar oro uostą ir informuok juos apie situaciją. Jei jų atsakymas tavęs netenkina, drąsiai kreipkis į šalies, kurioje kilo minėti nesklandumai, aukštesnio rango nacionalines institucijas.

Mokėjimo būdai:

Ieškai kelionės?  Spausk čia!
Uždaryti Žiūrėti