dirbame 24/7
1

Dažniausiai užduodami klausimai (DUK)

„AirGuru“ komanda atsakė į dažniausiai keliautojų užduodamus klausimus. Pristatome D.U.K apie kelionės užsakymo procesą, apmokėjimą, kelionių draudimą, bagažą, skrydžio laiką, kelionių atšaukimo, keitimo ir grąžinimo politiką bei kitus rūpimus dalykus. Visa naudinga informacija vienoje vietoje!

UŽSAKYMO PROCESAS

Kur galiu įsigyti kelionę?

Kelionę galite įsigyti internetinėje svetainėje www.airguru.lt, paskambinus bendruoju telefonu: +37070022820, parašius elektroninį laišką el. paštu: pagalba@airguru.lt arba mūsų biure, adresu – Sodų g. 4, LT-01313, Vilnius, Lietuva. Klientus biure priimame: I-V 09:00-18:00. Nuotoliniu būdu klientus aptarnaujame visą parą.

Kaip užsakyti kelionę?

Mūsų internetinėje svetainėje www.airguru.lt išsirinkite norimą kelionės pasiūlymą ir spauskite mygtuką „užsakyti“. Tuomet suveskite keliaujančių asmenų duomenis ir atlikite mokėjimą. Jeigu nepavyksta užsakyti kelionės savarankiškai, bet kuriuo paros metu galite su mumis susisiekti bendruoju telefonu: +37070022820 arba elektroniniu paštu: pagalba@airguru.lt.

Kaip užsakyti kelionę?

Mūsų internetinėje svetainėje www.airguru.lt išsirinkite norimą kelionės pasiūlymą ir spauskite mygtuką „užsakyti“. Tuomet suveskite keliaujančių asmenų duomenis ir atlikite mokėjimą. Jeigu nepavyksta užsakyti kelionės savarankiškai, bet kuriuo paros metu galite su mumis susisiekti bendruoju telefonu: +37070022820 arba elektroniniu paštu: pagalba@airguru.lt.

Kokių asmens duomenų reikia įsigyjant kelionę?

Kelionės užsakymui atlikti reikalingi keliaujančių asmenų vardai, pavardės, gimimo datos, kontaktinis telefono numeris ir elektroninio pašto adresas.

Kaip vykdoma registracija į skrydį?

Jeigu skrydis vykdomas su reguliariųjų skrydžių oro linijų bendrove, tuomet registracija į skrydį vykdoma internetu savarankiškai, o oro uoste registracija yra mokama. Jeigu skrydis vykdomas su užsakomuoju skrydžiu, registracija yra nemokama ir vykdoma tik oro uoste, likus 2 valandoms iki išvykimo.

Kaip ieškoti kelionės AirGuru?

AirGuru svetainėje kelionių pasiūlymus galima filtruoti pagal kelionės tipą, datą, viešbutį, trukmę, keliautojų skaičių, kainą, organizatorių, kryptį, viešbutį. Jeigu nepavyksta rasti sau tinkamo varianto – parašykite mums elektroniniu paštu: pagalba@airguru.lt arba paskambinkite bendruoju telefonu: +37070022820.

Kaip galiu pasikonsultuoti dėl kelionės pasirinkimo?

Norėdami pasikonsultuoti dėl kelionės kreipkitės į mus elektroniniu paštu: pagalba@airguru.lt arba bendruoju telefonu: +37070022820. Nuotoliniu būdu klientus aptarnaujame visą parą.

Kiek laiko užtrunka viešbučio patvirtinimas?

Apgyvendinimo viešbutyje patvirtinimas gali užtrukti iki 3 darbo dienų. Viešbučiai pasilieka teisę be Organizatoriaus ir Agentūros įspėjimo bet kuriuo metu keisti kainas ir esant tokiems pakeitimams netvirtinti apgyvendinimo už nurodytą kainą. Jeigu viešbutis netvirtina apgyvendinimo, keliautojui siūlomos alternatyvos, o jei jos nėra tinkamos – grąžinami visi sumokėti pinigai.

Kaip žinoti skrydžio laiką?

Skrydžio laikai nurodomi prie kiekvieno pasiūlymo, esančio internetinėje svetainėje www.airguru.lt.

Negavau užsakymo patvirtinimo, ar mano užsakymas atliktas?

Kelionės užsakymai patvirtinami tik gavus apmokėjimą. Kuomet rezervacija yra patvirtinta sistemoje – klientui siunčiamas kelionės patvirtinimo laiškas (su sutartimi).

Kokių dokumentų reikia nepilnamečiams?

Informaciją apie reikalingus dokumentus vykstant su nepilnamečiu rasite čia.

Kaip žinoti, kas įskaičiuota į pasiūlymo kainą?

Kiekvieno pasiūlymo aprašyme yra punktas pavadinimu „Į kelionės kainą įskaičiuota“ – šiame punkte yra nurodyta, kokios paslaugos yra įtrauktos į pasirinkto pasiūlymo kainą. Taip pat viešbučio aprašymuose yra nurodytos mokamos ir nemokamos viešbučio teikiamos paslaugos.

Ar galima iš anksto rezervuoti vietą lėktuve?

Taip, galite užsisakyti paslaugą „sėdėjimo kartu garantija“. Konkrečių vietų rinktis negalima. Jei nepavyksta prisidėti šios paslaugos, po užsakymo atlikimo kreipkitės į mus elektroniniu paštu: pagalba@airguru.lt arba bendruoju telefonu: +37070022820.

Ar gali keistis skrydžio laikas?

Taip, skrydžių laikai gali keistis. Kelionės sutartyje nurodytas skrydžio laikas yra preliminarus, gali būti pakeistas bet kada iki išvykimo. Likus dienai iki išvykimo, oro uosto, iš kurio išskrendate, internetinėje svetainėje rekomenduojame pasitikslinti naujausią išvykimo laiką. Jeigu informacijos rasti nepavyksta, galite kreiptis elektroniniu paštu: pagalba@airguru.lt arba bendruoju telefonu: +37070022820 – AirGuru konsultantai patikslins naujausią išvykimo laiką.

Iki kokio amžiaus taikoma vaiko kaina? Ar kūdikis keliauja nemokamai?

Kūdikiai:
- Kiekvienos oro linijos nustato savo tvarką. Užsakomaisiais skrydžiais kūdikiai keliauja nemokamai, tačiau kai kurie oro uostai gali taikyti papildomą kūdikio mokestį.
- Reguliariosios oro linijos ima simbolinį mokestį už kūdikį.
- Viešbučiai dažniausiai netaiko mokesčio už kūdikį, tačiau tam tikri viešbučiai gali taikyti simbolinį kūdikio mokestį.
Vaikai:
- Lėktuvo bilietų kainą nustato oro linijų bendrovės. Vaikai nuo 2 metų gauna vietą lėktuve, todėl ir bilieto kaina gali būti tokia pati ar šiek tiek mažesnė, nei suaugusiam asmeniui taikoma kaina.
- Kiekvienas viešbutis turi individualią kainodarą. Dažniausiai mokama už vaiką iki 12 metų, tačiau, priklausomai nuo pasirinkto viešbučio, amžius, iki kurio taikoma kaina vaikui, gali būti ir kitoks.

Ar galiu keliauti su augintinu?

Kelionė su augintiniu yra galima, tačiau ne visos oro linijos ir ne visi viešbučiai suteikia tokią galimybę. Dėl galimybių keliauti su augintiniu prašome teirautis individualiai el. paštu pagalba@airguru.lt arba paskambinus telefono numeriu +37070022820.

Ar galiu įsigyti organizatorių TezTour, Novaturas, Itaka, Coral Travel, Anex Tour, JoinUp keliones?

Taip, galite.

Ar galiu įsigyti dovanų kuponą? Kaip tą padaryti?

Taip, dovanų kuponą galite įsigyti www.airguru.lt, skiltyje: „Dovanų kuponas“. Dovanų kuponą taip pat galima įsigyti ir atvykus į AirGuru biurą Vilniuje, Sodų g. 4, susisiekus elektroniniu paštu: pagalba@airguru.lt arba bendruoju telefonu: +37070022820.

Esu neįgalus(-i), ar man bus suteikta pagalba oro uoste?

Taip, tačiau apie tokį poreikį mus reikia informuoti iš anksto, patikslinti, kokios pagalbos reikia. Tuomet galėsime informuoti oro uostą ir skrydį vykdančią oro linijų bendrovę.

Sėdėjimo kartu garantija – kaip gauti šią paslaugą?

Tai papildoma paslauga, kurią galima įsigyti kelionės užsakymo metu. Ji garantuoja, kad Jūs ir Jūsų bendrakeleiviai skrydžių metu sedėsite kartu (C ir D vietos laikomos vietomis šalia, konkrečių vietų pasirinkti negalima).

Kaip įsigyti privatų pervežimą?

Prašome kreiptis elektroniniu paštu: pagalba@airguru.lt arba bendruoju telefonu: +37070022820 – dirbame visą parą, patikslinsime dėl privataus pervežimo užsakymo galimybių.

Kur rasti šiuo metu galiojančias nuolaidas?

Šiuo metu galiojančias nuolaidas galima rasti čia.

Kokios kelionių kryptys siūlomos AirGuru svetainėje?

Visos galimos kelionių kryptys yra nurodytos mūsų internetinėje svetainėje: www.airguru.lt. Jei norimos krypties nerandate ar norite pasikonsultuoti, kreipkitės į mus elektroniniu paštu: pagalba@airguru.lt arba bendruoju telefonu: +37070022820, dirbame visą parą.

Noriu įsigyti kelionę grupei, kaip tą padaryti?

Grupės užklausą prašome siųsti elektroniniu paštu: groups@airguru.lt.

Maitinimas lėktuve – ar galima užsakyti iš anksto?

Taip, kai kuriuose skrydžiuose galima iš anksto užsisakyti maitinimą. Po užsakymo atlikimo parašykite mums elektroniniu paštu: pagalba@airguru.lt arba paskalbinkite bendruoju telefonu: +37070022820 – galėsime patikrinti galimybes.

Kokie yra viešbučio numerių tipai?

Informaciją apie viešbučio numerių tipus galite rasti čia.

Kokie yra maitinimo tipai?

Informaciją apie maitinimo tipus rasite čia.

Kaip panaudoti nuolaidos kodą?

Nuolaidos kodą galite panaudoti jį įvedus į nuolaidos kodo laukelį kelionės užsakymo metu.

Kaip panaudoti dovanų kuponą?

Dovanų kuponu už paslaugas galima atsiskaityti www.airguru.lt, apmokėjimo metu paspaudus „Turite dovanų kuponą?“ ir atsiradusiame laukelyje pavadinimu „Dovanų kupono kodas“ įvedus dovanų kupono numerį. Jeigu dovanų kupono panaudoti nepavyksta, susisiekite su mumis elektroniniu paštu: pagalba@airguru.lt arba bendruoju telefonu: +37070022820.

Kada tinkamiausias metas keliauti po įvairias pasaulio šalis?

Informaciją apie kelionių sezoniškumą galite rasti čia.

Kokie dokumentai reikalingi keliaujant?

Asmens tapatybės kortelė yra tinkamas kelionės dokumentas tik kelionėms ES ribose. Už ES ribų tinkamas kelionės dokumentas yra pasas, kuris po grįžimo galiotų mažiausiai 6 mėn. Taip pat turėkite su savimi atspausdintus mūsų atsiųstus dokumentus.

APMOKĖJIMAS IR KAINODARA

Kokie yra kelionės užsakymo apmokėjimo būdai?

Dovanų kuponas, elektroninė bankininkystė, ApplePay, GooglePay, Inbank lizingas ir biure grynaisiais arba banko kortele.

Ar galiu rezervuoti kelionę, o sumokėti vėliau?

Dažniausiai laikiną kelionės rezervaciją galima atlikti tik organizatorių (TezTour, Novaturas, Itaka, Coral Travel, Anex Tour, JoinUp) kelionėms, tačiau yra skirtingų sąlygų. AirGuru organizauojamoms kelionėms atlikti laikiną rezervaciją nėra galimybės.

Ar būtina iš karto sumokėti visą kelionės užsakymo sumą?

Tai priklauso nuo išvykimo laiko. Jei iki išvykimo yra daugiau nei mėnuo, avansas svyruoja nuo 10 proc. iki 50 proc. kelionės kainos. Likutis dažniausiai apmokamas likus mėnesiui iki išvykimo.

Mano mokėjimas nepavyko, kas atsitiko?

Jei mokėjimas nepavyko, susisiekite su mumis elektroniniu paštu: pagalba@airguru.lt arba bendruoju telefonu: +37070022820.

Ar yra galimybė kelionę įsigyti išsimokėtinai?

Taip, galime pasiūlyti Inbank lizingą. Išsimokėjimui per 5 mėnesius (MOKI5) netaikomas pabrangimas.

Koks yra pagalvės / turisto mokestis įvairiose pasaulio šalyse?

Mokesčius nustato kiekviena šalis, jie nebūna įtraukti į kelionės kainą. Dažniausiai apmokami viešbutyje, grynaisiais pinigais įsiregistravimo arba išsiregistravimo metu. Mokesčio dydis priklauso nuo miesto ir nuo viešbučio žvaigždučių skaičiaus.

Koks yra avanso dydis ir mokėjimo terminai?

Avanso dydis ir galutinio mokėjimo terminas nurodomas prie pasirinkto pasiūlymo užsakymo salygų.

Ar gali keistis kelionės kaina?

Taip, kelionių kainos yra dinamiškos, nuolat kinta, todėl sprendimą rekomenduojame priimti kaip įmanoma greičiau.

Per kiek laiko turiu apmokėti kelionę?

Mokėjimą įvykdykite kuo greičiau – neapmokėti užsakymai nėra tvirtinami. Tai reiškia, kad bet kada gali nebelikti vietų lėktuve, viešbutyje, taip pat gali pasikeisti kelionės kaina.

Ar galima panaudoti nuolaidos kodą po to, kai užsakymas jau yra atliktas?

Ne.

Kas yra degalų kainų pokytis?

Kelionių organizatoriams teisę keisti kelionės kainą po sutarties sudarymo suteikia 2015 m. lapkričio 25 d. Europos Parlamento ir Tarybos direktyva (ES) 2015/2302. Nuostatas dėl kelionės kainos padidinimo po sutarties sudarymo taip pat įtvirtina Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6. 7521 straipsnis ir organizuotos turistinės kelionės sutarties bendrosios sąlygos. Tiek direktyvoje, tiek ir LR civiliniame kodekse yra numatoma, kad kelionių organizatorius keisti kainodarą atgaline data gali, kai tokį didinimą tiesiogiai lemia pasikeitusi keleivių vežimo kaina dėl kuro ar kitų energijos šaltinių išlaidų.

ATŠAUKIMO, KEITIMO IR GRĄŽINIMO POLITIKA

Noriu keisti kelionę, kokios sąlygos / kur rasti sąlygas?

Kelionės keitimo sąlygas galite rasti Organizuotos turistinės kelionės sutartyje, kurią esate gavę elektroniniu paštu po kelionės įsigijimo. Priėmus sprendimą keisti kelionę, kuo skubiau kreipkitės el. paštu: pagalba@airguru.lt, laiške nurodydami savo kelionės rezervacijos numerį.

Ar yra tikimybė, kad kelionė gali neįvykti?

Organizuotos kelionės sutartyje yra numatytos aplinkybės dėl kurių kelionė gali neįvykti. Klientai apie tokius pokyčius būtų informuoti iki kelionės pradžios (20 dienų, jeigu kelionės trukmė yra ilgesnė negu 6 dienos; 7 dienoms, jeigu kelionės trukmė yra ne trumpesnė negu 2 dienos ir ne ilgesnė negu 6 dienos; likus 48 valandoms, jeigu kelionės trukmė yra trumpesnė negu 2 dienos). Tokiu atveju iškart būtų pasiūlytos kelionės alternatyvos tai pačiai datai arba tai pačiai kelionei kita data. Tokiu atveju kelionės sąlygų keitimas klientui yra nemokamas, o jei pasiūlytos alternatyvos nėra tinkamos – klientui grąžinama visa už kelionę sumokėta suma.

Noriu atšaukti kelionę, kokios sąlygos / kur rasti sąlygas?

Kelionės atšaukimo sąlygas galite rasti Organizuotos turistinės kelionės sutartyje, kurią gaunate elektroniniu paštu po kelionės įsigijimo. Priėmus sprendimą atšaukti kelionę, kuo greičiau kreipkitės el. paštu: pagalba@airguru.lt, laiške nurodydami savo kelionės rezervacijos numerį.

Ar galima keisti keliautoją?

Keliautojų duomenis keisti galima. Skirtingi kelionių organizatoriai, oro linijos, viešbučiai turi skirtingas keliautojų duomenų keitimo sąlygas, kurias pasitikslinti galite Organizuotos turistinės kelionės sutartyje gautoje elektroniniu paštu po kelionės įsigijimo. Dėl keliautojų duomenų keitimo kreipkitės el. paštu: pagalba@airguru.lt, laiške nurodydami savo kelionės rezervacijos numerį.

Ar galima keisti visus keliautojus?

Turistas turi teisę perleisti savo kelionę kitam asmeniui, kuris įgys visas turisto teises ir pareigas pagal sutartį, jeigu iki kelionės pradžios kelionių organizatoriui pateikia pagrįstą pranešimą. Turisto pranešimas visais atvejais laikomas pagrįstu, jeigu jis pateiktas ne vėliau kaip likus 7 dienoms iki kelionės pradžios. Keliautojų keitimo sąlygos priklauso nuo kelionių organizatoriaus, oro linijų, viešbučio, krypties ir laiko, likusio iki kelionės pradžios. Keičiant visus keliautojus gali būti taikomas keitimo mokestis. Norėdami perleisti kelionę ir pakeisti visus asmenis, kreipkitės el. paštu: pagalba@airguru.lt, laiške nurodydami savo kelionės rezervacijos numerį.

KELIONĖS DOKUMENTAI

Kodėl pasų duomenys sutartyje nesutampa su realiais?

Rezervacijai atlikti reikia tik vardų, pavardžių ir gimimo datų. Asmens dokumento duomenis (dokumento numerį, galiojimo terminą) tikrina tik oro uosto darbuotojai, todėl dėl duomenų apsaugos įstatymo šių duomenų nerenkame, o laukeliai sutartyje užsipildo automatiškai, yra įrašomi atsitiktiniai duomenys.

Kaip gauti kelionės sutartį?

Kai užsakymas yra patvirtinamas, kelionės sutartis per 5 darbo dienas yra išsiunčiama atskiru laišku, užsakymo metu nurodytu elektroninio pašto adresu. Jeigu laiško nerandate – patikrinkite reklamų ir šlamšto dėžutes.

Kaip gauti kelionės dokumentus?

Likus 7-10 dienų iki išvykimo kelionės dokumentai yra išsiunčiami atskiru laišku, užsakymo metu nurodytu elektroninio pašto adresu. Jeigu laiško nerandate – patikrinkite reklamų ir šlamšto dėžutes. Egzotinių kelionių dokumentai gali būti siunčiami ir vėliau – likus 4-5 dienoms iki išvykimo.

Ar privaloma įsigyti kelionės draudimą?

Kelionės draudimas nėra privalomas, bet visuomet rekomanduojame jį įsigyti. Įsigyti kelionės draudimą galima tiek užsakymo metu, atliekant norimos kelionės rezervaciją www.airguru.lt, tiek jau atlikus užsakymą, bet kada iki išvykimo. Savarankiškai draudimą įsigyti galima čia ir čia. Pateikti draudimo pasiūlymą gali ir AirGuru konsultantai. Įsigytą draudimo polisą gausite elektroniniu paštu.

Ar reikia atsispausdinti kelionės dokumentus?

Kelionės dokumentus reikia atsispausdinti. Ypač svarbu turėti spausdintą viešbučio rezervaciją patvirtintantį dokumentą (vaučerį).

Kokia yra vizų išdavimo tvarka?

Vizų išdavimo tvarka priklauso nuo šalies, į kurią vykstama. Informaciją apie dokumentus, reikalingus vykstant į konkrečią šalį, galima rasti čia.

Kur rasti skrydžio laiką?

Skrydžio laikus galima matytį kelionės sutartyje ir elektroniniuose bilietuose. Likus dienai iki skrydžio, oro uosto, iš kurio išvykstate, internetinėje svetainėje reikėtų pasitikrinti, ar skrydžių laikai nepasikeitė.

Skrendant iš Vilniaus.

Skrendant iš Kauno.

Skrendant iš Palangos.

Skrendant iš Rygos

Skrendant iš Varšuvos.

Kada gausiu kelionės sutartį ir dokumentus?

Įprastai kelionės sutartis yra išsiunčiama per 5 darbo dienas, o kelionės dokumentai yra išsiunčiami likus 7-10 dienų iki išvykimo. Egzotinių kelionų dokumentai gali būti išsiunčiami likus 4-5 dienoms iki išvykimo.

Kokius kelionės dokumentus turiu gauti?

Kelionės dokumentai, kuriuos turite gauti, skiriasi priklausomai nuo to, kokį kelionės paketą įsigijote. Jeigu įsigijote savarankiško tipo kelionę, vykdomą reguliariuoju skrydžiu, tuomet elektroniniu paštu gausite viešbučio rezervaciją patvirtinantį dokumentą (vaučerį), pervežimo rezervaciją patvirtinantį dokumentą (jeigu į kelionės paketą yra įskaičiuota pervežimo paslauga) bei prisijungimo prie skrydžio rezervacijos informaciją. Jeigu įsigijote užsakomuoju skrydžiu vykdomą kelionę su kelionės vadovo paslaugomis, tuomet elektroniniu paštu gausite viešbučio rezervaciją patvirtinantį dokumentą (vaučerį) ir elektroninius bilietus (tam tikrais atvejais viename dokumente gali būti ir elektroniniai bilietai, ir viešbučio rezervacijos patvirtinimas). Atskiro pervežimo rezervaciją patvirtinančio dokumento šiuo atveju nėra.

Prieš kelionę keisiu pavardę, ar nekils problemų?

Asmens dokumente ir kelionės dokumentuose pavardė turi sutapti. Jeigu užsakymo metu nurodyta pavardė pasikeitė ir nebesutampa su pavarde, nurodyta asmens dokumente, kelionės dokumentai turi būti pakoreguoti.

Ar nėščia moteris gali keliauti lėktuvu? Kokių dokumentų reikia?

Iki 36 nėštumo savaitės skristi lėktuvu galima. Dažniausiai iki 28 nėštumo savaitės papildomi dokumentai nėra reikalingi. Nuo 28 nėštumo savaitės su savimi reikia turėti gydymo įstaigos išduotą pažymą, kurioje būtų nurodytas gimdymo terminas, patvirtinta, kad nėštumas vystosi be komplikacijų ir netrukdo skristi. Besilaukiančioms keleivėms taikomi ribojimai ir reikalavmai priklauso nuo konkrečios oro linijų bendrovės taisyklių, todėl gali skirtis. Tikslias taisykles galima rasti oro linijų, su kuriomis vykdomas skrydis, internetinėje svetainėje. Skrydį vykdanti oro linijų bendrovė yra nurodoma sutartyje ir kelionės dokumentuose.

Kaip gauti lėktuvo bilietus?

Jeigu įsigijote savarankiško tipo kelionę ir skrendate reguliariuoju skrydžiu, laipinimo korteles (lėktuvo bilietus) gausite iš anksto internetu užsiregistravę į skrydį. Jeigu įsigijote užsakomuoju skrydžiu vykdomą kelionę su kelionės vadovo paslaugomis, tuomet laipinimo korteles (lėktuvo bilietus) gausite oro uoste, registracijos į skrydį metu.

Nepavyksta užsiregistruoti į skrydį, ką daryti?

Jeigu nepavyksta užsiregistruoti į skrydį naudojant interneto naršyklę kompiuteryje, pabandykite atsisiųsti oro linijų bendrovės, su kuria yra vykdomas skrydis, mobilią programėlę ir registruotis joje. Svarbu atkreipti dėmesį į tai, kokius pranešimus matote – dažniausiai juose būna nurodyta, ką įvedėte neteisingai. Jeigu nepavyksta rasti skrydžio rezervacijos, pasitikrinkite, ar tikrai vedate tokius duomenis, kokie yra nurodyti dokumentuose.

Ką daryti, jei kelionės dokumentuose yra klaida?

Jeigu dokumentuose pastebėjote klaidą, susisiekite su mumis elektroniniu paštu: pagalba@airguru.lt arba bendruoju telefonu: +37070022820 bei informuokite mus apie pastebėtą neatitikimą, kad galėtume jį ištaisyti.

SKRYDŽIAI, APGYVENDINIMAS, PERVEŽIMAS

Kaip sužinoti paėmimo iš viešbučio laiką?

Jei įsigijote savarankiško tipo kelionę (organizatorius AirGuru), peržiūrėkite siųstą informaciją su dokumentais, kurie buvo pateikti prieš kelionę, bus nurodyta, kur ir kaip rasti informaciją dėl pervežimo, nes tai priklauso nuo vežėjo. Jei į kelionę vykstate su kelionės organizatormiumi (JoinUp, TezTour, Novaturas, Coral Travel, Anex Tour ar Itaka), atvykus kelionės vadovas informuos, kaip ir kur bus praneštas paėmimo laikas.

Registracija į skrydį: ar būtina registruotis iš anksto?

Jei kelionės organizatorius AirGuru – taip, reikia iš anksto internetu užsiregistruoti į skrydį. Informaciją, kaip tai padaryti, atsiunčiame kartu su kelionės dokumentais. Jei į kelionę vykstate su kitu organzatoriumi – nebūtina, registraciją nemokamai atliksite oro uoste.

Netenkina viešbučio kokybė – ką daryti / kur kreiptis?

Jei kelionės organizatorius AirGuru, kreipkitės mūsų bendrąja linija, o jei kelionės organizatorius kitas, kreipkitės į vietinį gidą dėl viešbučio keitimo galimybės.

Skrydis vėluoja – ką daryti?

Jei skrydis vėluoja, reikėtų vadovautis informacija, kuri pateikiama oro uoste. Jei vėluoja ilgiau nei 3 valandas ne dėl oro sąlygų, kreipkitės į aviakompaniją ir pasitikslinkite dėl kompensacijos galimybių

Skrydis atšauktas – ką daryti?

Susisiekti su AirGuru elektroniniu paštu: pagalba@airguru.lt arba bendruoju telefonu: +37070022820.

Prieš kiek laiko atvykti į oro uostą?

Rekomenduojame oro uoste būti maždaug 2 valandos iki skrydžio.

Kaip vyksta procesai oro uoste (registracija, saugumo patikra, papildoma pasų patikra ne ES, laipinimas)?

Jei turite registruotą bagažą arba neturite įlaipinimo kortelių (lėktuvo bilietų), prieikite prie savo krypties registracijos langelio. Pridavus bagažą ir gavus įlaipinimo kortelę (lėktuvo bilietą) pereikite rankinio bagažo saugumo patikrą, jei vykstate ne į ES valstybę, papildomai pereikite pasų kontrolę (jei vykstate į ES valstybę, eiti pro pasų kontrolę nereikia), po to eikite iki savo skrydžio vartų (jie nurodyti ant bilieto). Oro uosto darbuotojui pranešus apie pradedamą laipinimą, prieikite prie savo vartų.

Ką reikia žinoti apie kelionę su nepilnamečiais vaikais, kai nekeliauja nei vienas iš tėvų?

Informaciją galite rasti čia.

Ar oro uoste griežtai tikrinami bagažo matmenys?

Matmenys tikrinami ne visada, tačiau rekomenduojame, kad bagažas atitiktų reikalavimus, kitu atveju gali tekti papildomai susimokėti. AirGuru už netinkamą bagažą neatsako.

Pervežimo metu gavome informaciją apie susitikimo laiką atgaliniam pervežimui. Ar mus paims, jei nedalyvausime susitikime?

Jei keliaujate su kelionės organizatoriumi (JoinUp, TezTour, Novaturas, Coral Travel, Anex Tour ar Itaka), informuokite iš anksto, kad susitikime nedalyvausite ir informaciją apie paėmimo laiką gidas suteiks žinute, skambučiu ar kitu būdu. Jei keliaujate su AirGuru, peržiūrėkite informaciją dokumentuose, juose nurodyta kada ir kur skelbiamas paėmimo laikas.

Į kelionės paketą neįtrauktas pervežimas – kaip galiu nuvykti iš oro uosto į viešbutį?

Prie pasiūlymų pateikiame rekomendacijas nuvykimui į viešbutį, dažniausiai patariame naudotis viešuoju transportu.

Kokie yra leidžiami / draudžiami vežti daiktai?

Informaciją apie bagažo reikalavimus rasite čia.

Kada šildomi baseinai Turkijoje?

Jei viešbutis turi šildomus baseinus, jie yra šildomi viešbučio nustatyta tvarka, atsižvelgiant į viešbučio užimtumą ir oro temperatūrą.

Kas yra užsakomieji ir reguliarieji skrydžiai? Kuo jie skiriasi?

Užsakomieji skrydžai vykdomi per kelionių organizatorių, dažniausiai keleiviams nereikia rūpintis dėl pokyčių, atsakomybę prisiima organizatorius. Reguliarieji skrydžiai – perkami iš atskirų aviakompanijų, reikia registruotis į skrydžius savarankiškai.

EKSKURSIJOS IR VEIKLA

Ar ekskursijos įskaičiuotos į kainą?

Ne, ekskursijos nėra įskaičiuotos į pasiūlymų kainas.

Ar būtina įsigyti ekskursijas iš gido?

Ekskursijų įsigyti iš gido nebūtina, ekskursijas galima įsigyti ir vietinėse tos šalies agentūrose.

Ar privalau susitikti su gidu (kelionės vadovu)?

Susitikimas yra rekomenduojamas (nėra privalomas). Tačiau visada siūlome turistams dalyvauti susitikime, kadangi jo metu suteikiama naudinga ir aktuali informacija turistams.

KELIONĖS DRAUDIMAS

Ar yra ribojimų kelionės draudimo įsigijimui?

Taip. Vyresni nei 75 metų asmenys gali būti apdraudžiami tik pagal atskirą užklausimą – dėl galimybės apsidrausti reikėtų kreiptis bendruoju telefonu: +37070022820 arba elektroniniu paštu: pagalba@airguru.lt.

Ar kelionės draudimas privalomas?

Kelionės draudimas nėra privalomas, bet visuomet rekomenduojame jį įsigyti.

Ką reikėtų žinoti apie Europos Sąjungos sveikatos draudimo kortelę?

Informaciją apie Europos sveikatos draudimo kortelę (ESDK) galima rasti čia.

Atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus apie Europos sveikatos draudimo kortelę galima rasti čia.

Kur kreiptis dėl draudimo įvykio?

Įvykus draudimo įvykiui reikėtų kreiptis draudimo polise nurodytu kontaktiniu telefono numeriu.

KLIENTŲ APTARNAVIMAS

Kaip galiu susisiekti su AirGuru?

Su AirGuru galite susisiekti:

El. paštu: pagalba@airguru.lt;

Telefonu: +370 (700) 22 820

Facebook: https://www.facebook.com/airgurult/?locale=lt_LT

Instagram: https://www.instagram.com/airguru.lt/

Mūsų biure darbo dienomis 9-18 val., adresu: Sodų g. 4, Vilnius, LT-01313

Ar galiu su AirGuru susisiekti 24/7?

Susisiekti galite 24/7 el. paštu: pagalba@airguru.lt ir telefonu: +370 (700) 22 820. Dirbame visą savaitę, visą parą!

Ką turiu daryti, jei man reikalinga skubi pagalba kelionės metu?

Jei kelionė vykdoma organizatoriaus Novaturas, TEZ Tour, Anex Tour, Join Up, Coral Travel arba ITAKA – kreipkitės į vietoje esantį gidą, kurio kontaktu bus pasidalinta kelionės pradžioje. Jei kelionė yra organizuojama AirGuru arba nepavyksta susisiekti su vietiniu gidu, visada galite kreiptis bendruoju telefonu: +37070022820 arba skubios pagalbos telefonu, kuris yra nurodytas laiške su kelionės dokumentais.

Ar galiu kelionę įsigyti AirGuru biure?

Kelionę išsirinkti ir ją apmokėti grynais arba banko kortele galite mūsų biure darbo dienomis 9-18 val., adresu: Sodų g. 4, Vilnius, LT-01313

Kur yra AirGuru biuras?

AirGuru biurą galite rasti adresu Sodų g. 4, Vilnius, LT-01313. Dirbame darbo dienomis 9-18 val.

Kontaktai

📍 Sodų g. 4, LT-01313, Vilnius, Lietuva
📱 +370 (700) 22 820
Įmonės rekvizitai:
UAB „Oro Guru“
Įmonės kodas: 303085667
PVM kodas: LT100008021312
Banko sąskaita: LT81 7300 0101 3989 9370
Bankas: AB Swedbank
Banko kodas: 73000

ATSILIEPIMAI IR GRĮŽTAMASIS RYŠYS PO KELIONĖS

Kur galiu palikti atsiliepimą apie savo kelionės įspūdžius?

Pasibaigus kelionei gausite elektroninį laišką su apklausos forma, kurioje galėsite įvertinti ir pakomentuoti savo patirtį keliaujant su AirGuru. Taip pat, atsiliepimą galima palikti ir čia.

Kokia yra pretenzijų pateikimo tvarka?

Pretenzijų pateikimo tvarką galite rasti kelionės įsigijimo sąlygose ir kelionės sutartyje. Nusiskundimų turintis keliautojas turi teisę kreiptis į:
1) kelionės organizatorių;
2) Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą dėl pagalbos sprendžiant ginčą. Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos kontaktinė informacija: Vilniaus g. 25, Vilnius, Lietuva, LT – 01402; el. pašto adresas: tarnyba@vvtat.lt; telefonas pasiteiravimui: +37052626751;
3) vartotojų ginčų sprendimo komisiją, jeigu pagalba, suteikta vartotojui sprendžiant ginčą Vartotojų teisių apsaugos centre, netenkino;
4) teismą.
{{content_menu_35430}}{{content_menu_35431}}{{content_menu_35432}}