„AirGuru“ komanda atsakė į dažniausiai keliautojų užduodamus klausimus. Pristatome D.U.K apie kelionės užsakymo procesą, apmokėjimą, kelionių draudimą, bagažą, skrydžio laiką, kelionių atšaukimo, keitimo ir grąžinimo politiką bei kitus rūpimus dalykus. Visa naudinga informacija vienoje vietoje!
Kelionę galite įsigyti internetinėje svetainėje www.airguru.lt, paskambinus bendruoju telefonu: +37070022820, parašius elektroninį laišką el. paštu: pagalba@airguru.lt arba mūsų biure, adresu – Sodų g. 4, LT-01313, Vilnius, Lietuva. Klientus biure priimame: I-V 09:00-18:00. Nuotoliniu būdu klientus aptarnaujame visą parą.
Mūsų internetinėje svetainėje www.airguru.lt išsirinkite norimą kelionės pasiūlymą ir spauskite mygtuką „užsakyti“. Tuomet suveskite keliaujančių asmenų duomenis ir atlikite mokėjimą. Jeigu nepavyksta užsakyti kelionės savarankiškai, bet kuriuo paros metu galite su mumis susisiekti bendruoju telefonu: +37070022820 arba elektroniniu paštu: pagalba@airguru.lt.
Mūsų internetinėje svetainėje www.airguru.lt išsirinkite norimą kelionės pasiūlymą ir spauskite mygtuką „užsakyti“. Tuomet suveskite keliaujančių asmenų duomenis ir atlikite mokėjimą. Jeigu nepavyksta užsakyti kelionės savarankiškai, bet kuriuo paros metu galite su mumis susisiekti bendruoju telefonu: +37070022820 arba elektroniniu paštu: pagalba@airguru.lt.
Jeigu skrydis vykdomas su reguliariųjų skrydžių oro linijų bendrove, tuomet registracija į skrydį vykdoma internetu savarankiškai, o oro uoste registracija yra mokama. Jeigu skrydis vykdomas su užsakomuoju skrydžiu, registracija yra nemokama ir vykdoma tik oro uoste, likus 2 valandoms iki išvykimo.
AirGuru svetainėje kelionių pasiūlymus galima filtruoti pagal kelionės tipą, datą, viešbutį, trukmę, keliautojų skaičių, kainą, organizatorių, kryptį, viešbutį. Jeigu nepavyksta rasti sau tinkamo varianto – parašykite mums elektroniniu paštu: pagalba@airguru.lt arba paskambinkite bendruoju telefonu: +37070022820.
Apgyvendinimo viešbutyje patvirtinimas gali užtrukti iki 3 darbo dienų. Viešbučiai pasilieka teisę be Organizatoriaus ir Agentūros įspėjimo bet kuriuo metu keisti kainas ir esant tokiems pakeitimams netvirtinti apgyvendinimo už nurodytą kainą. Jeigu viešbutis netvirtina apgyvendinimo, keliautojui siūlomos alternatyvos, o jei jos nėra tinkamos – grąžinami visi sumokėti pinigai.
Skrydžio laikai nurodomi prie kiekvieno pasiūlymo, esančio internetinėje svetainėje www.airguru.lt.
Informaciją apie reikalingus dokumentus vykstant su nepilnamečiu rasite čia.
Kiekvieno pasiūlymo aprašyme yra punktas pavadinimu „Į kelionės kainą įskaičiuota“ – šiame punkte yra nurodyta, kokios paslaugos yra įtrauktos į pasirinkto pasiūlymo kainą. Taip pat viešbučio aprašymuose yra nurodytos mokamos ir nemokamos viešbučio teikiamos paslaugos.
Taip, galite užsisakyti paslaugą „sėdėjimo kartu garantija“. Konkrečių vietų rinktis negalima. Jei nepavyksta prisidėti šios paslaugos, po užsakymo atlikimo kreipkitės į mus elektroniniu paštu: pagalba@airguru.lt arba bendruoju telefonu: +37070022820.
Taip, skrydžių laikai gali keistis. Kelionės sutartyje nurodytas skrydžio laikas yra preliminarus, gali būti pakeistas bet kada iki išvykimo. Likus dienai iki išvykimo, oro uosto, iš kurio išskrendate, internetinėje svetainėje rekomenduojame pasitikslinti naujausią išvykimo laiką. Jeigu informacijos rasti nepavyksta, galite kreiptis elektroniniu paštu: pagalba@airguru.lt arba bendruoju telefonu: +37070022820 – AirGuru konsultantai patikslins naujausią išvykimo laiką.
Kelionė su augintiniu yra galima, tačiau ne visos oro linijos ir ne visi viešbučiai suteikia tokią galimybę. Dėl galimybių keliauti su augintiniu prašome teirautis individualiai el. paštu pagalba@airguru.lt arba paskambinus telefono numeriu +37070022820.
Taip, dovanų kuponą galite įsigyti www.airguru.lt, skiltyje: „Dovanų kuponas“. Dovanų kuponą taip pat galima įsigyti ir atvykus į AirGuru biurą Vilniuje, Sodų g. 4, susisiekus elektroniniu paštu: pagalba@airguru.lt arba bendruoju telefonu: +37070022820.
Prašome kreiptis elektroniniu paštu: pagalba@airguru.lt arba bendruoju telefonu: +37070022820 – dirbame visą parą, patikslinsime dėl privataus pervežimo užsakymo galimybių.
Šiuo metu galiojančias nuolaidas galima rasti čia.
Visos galimos kelionių kryptys yra nurodytos mūsų internetinėje svetainėje: www.airguru.lt. Jei norimos krypties nerandate ar norite pasikonsultuoti, kreipkitės į mus elektroniniu paštu: pagalba@airguru.lt arba bendruoju telefonu: +37070022820, dirbame visą parą.
Grupės užklausą prašome siųsti elektroniniu paštu: groups@airguru.lt.
Taip, kai kuriuose skrydžiuose galima iš anksto užsisakyti maitinimą. Po užsakymo atlikimo parašykite mums elektroniniu paštu: pagalba@airguru.lt arba paskalbinkite bendruoju telefonu: +37070022820 – galėsime patikrinti galimybes.
Informaciją apie viešbučio numerių tipus galite rasti čia.
Informaciją apie maitinimo tipus rasite čia.
Dovanų kuponu už paslaugas galima atsiskaityti www.airguru.lt, apmokėjimo metu paspaudus „Turite dovanų kuponą?“ ir atsiradusiame laukelyje pavadinimu „Dovanų kupono kodas“ įvedus dovanų kupono numerį. Jeigu dovanų kupono panaudoti nepavyksta, susisiekite su mumis elektroniniu paštu: pagalba@airguru.lt arba bendruoju telefonu: +37070022820.
Informaciją apie kelionių sezoniškumą galite rasti čia.
Dažniausiai laikiną kelionės rezervaciją galima atlikti tik organizatorių (TezTour, Novaturas, Itaka, Coral Travel, Anex Tour, JoinUp) kelionėms, tačiau yra skirtingų sąlygų. AirGuru organizauojamoms kelionėms atlikti laikiną rezervaciją nėra galimybės.
Jei mokėjimas nepavyko, susisiekite su mumis elektroniniu paštu: pagalba@airguru.lt arba bendruoju telefonu: +37070022820.
Mokesčius nustato kiekviena šalis, jie nebūna įtraukti į kelionės kainą. Dažniausiai apmokami viešbutyje, grynaisiais pinigais įsiregistravimo arba išsiregistravimo metu. Mokesčio dydis priklauso nuo miesto ir nuo viešbučio žvaigždučių skaičiaus.
Kelionių organizatoriams teisę keisti kelionės kainą po sutarties sudarymo suteikia 2015 m. lapkričio 25 d. Europos Parlamento ir Tarybos direktyva (ES) 2015/2302. Nuostatas dėl kelionės kainos padidinimo po sutarties sudarymo taip pat įtvirtina Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6. 7521 straipsnis ir organizuotos turistinės kelionės sutarties bendrosios sąlygos. Tiek direktyvoje, tiek ir LR civiliniame kodekse yra numatoma, kad kelionių organizatorius keisti kainodarą atgaline data gali, kai tokį didinimą tiesiogiai lemia pasikeitusi keleivių vežimo kaina dėl kuro ar kitų energijos šaltinių išlaidų.
Kelionės keitimo sąlygas galite rasti Organizuotos turistinės kelionės sutartyje, kurią esate gavę elektroniniu paštu po kelionės įsigijimo. Priėmus sprendimą keisti kelionę, kuo skubiau kreipkitės el. paštu: pagalba@airguru.lt, laiške nurodydami savo kelionės rezervacijos numerį.
Organizuotos kelionės sutartyje yra numatytos aplinkybės dėl kurių kelionė gali neįvykti. Klientai apie tokius pokyčius būtų informuoti iki kelionės pradžios (20 dienų, jeigu kelionės trukmė yra ilgesnė negu 6 dienos; 7 dienoms, jeigu kelionės trukmė yra ne trumpesnė negu 2 dienos ir ne ilgesnė negu 6 dienos; likus 48 valandoms, jeigu kelionės trukmė yra trumpesnė negu 2 dienos). Tokiu atveju iškart būtų pasiūlytos kelionės alternatyvos tai pačiai datai arba tai pačiai kelionei kita data. Tokiu atveju kelionės sąlygų keitimas klientui yra nemokamas, o jei pasiūlytos alternatyvos nėra tinkamos – klientui grąžinama visa už kelionę sumokėta suma.
Kelionės atšaukimo sąlygas galite rasti Organizuotos turistinės kelionės sutartyje, kurią gaunate elektroniniu paštu po kelionės įsigijimo. Priėmus sprendimą atšaukti kelionę, kuo greičiau kreipkitės el. paštu: pagalba@airguru.lt, laiške nurodydami savo kelionės rezervacijos numerį.
Keliautojų duomenis keisti galima. Skirtingi kelionių organizatoriai, oro linijos, viešbučiai turi skirtingas keliautojų duomenų keitimo sąlygas, kurias pasitikslinti galite Organizuotos turistinės kelionės sutartyje gautoje elektroniniu paštu po kelionės įsigijimo. Dėl keliautojų duomenų keitimo kreipkitės el. paštu: pagalba@airguru.lt, laiške nurodydami savo kelionės rezervacijos numerį.
Turistas turi teisę perleisti savo kelionę kitam asmeniui, kuris įgys visas turisto teises ir pareigas pagal sutartį, jeigu iki kelionės pradžios kelionių organizatoriui pateikia pagrįstą pranešimą. Turisto pranešimas visais atvejais laikomas pagrįstu, jeigu jis pateiktas ne vėliau kaip likus 7 dienoms iki kelionės pradžios. Keliautojų keitimo sąlygos priklauso nuo kelionių organizatoriaus, oro linijų, viešbučio, krypties ir laiko, likusio iki kelionės pradžios. Keičiant visus keliautojus gali būti taikomas keitimo mokestis. Norėdami perleisti kelionę ir pakeisti visus asmenis, kreipkitės el. paštu: pagalba@airguru.lt, laiške nurodydami savo kelionės rezervacijos numerį.
Rezervacijai atlikti reikia tik vardų, pavardžių ir gimimo datų. Asmens dokumento duomenis (dokumento numerį, galiojimo terminą) tikrina tik oro uosto darbuotojai, todėl dėl duomenų apsaugos įstatymo šių duomenų nerenkame, o laukeliai sutartyje užsipildo automatiškai, yra įrašomi atsitiktiniai duomenys.
Likus 7-10 dienų iki išvykimo kelionės dokumentai yra išsiunčiami atskiru laišku, užsakymo metu nurodytu elektroninio pašto adresu. Jeigu laiško nerandate – patikrinkite reklamų ir šlamšto dėžutes. Egzotinių kelionių dokumentai gali būti siunčiami ir vėliau – likus 4-5 dienoms iki išvykimo.
Kelionės draudimas nėra privalomas, bet visuomet rekomanduojame jį įsigyti. Įsigyti kelionės draudimą galima tiek užsakymo metu, atliekant norimos kelionės rezervaciją www.airguru.lt, tiek jau atlikus užsakymą, bet kada iki išvykimo. Savarankiškai draudimą įsigyti galima čia ir čia. Pateikti draudimo pasiūlymą gali ir AirGuru konsultantai. Įsigytą draudimo polisą gausite elektroniniu paštu.
Vizų išdavimo tvarka priklauso nuo šalies, į kurią vykstama. Informaciją apie dokumentus, reikalingus vykstant į konkrečią šalį, galima rasti čia.
Skrydžio laikus galima matytį kelionės sutartyje ir elektroniniuose bilietuose. Likus dienai iki skrydžio, oro uosto, iš kurio išvykstate, internetinėje svetainėje reikėtų pasitikrinti, ar skrydžių laikai nepasikeitė.
Skrendant iš Vilniaus.
Skrendant iš Kauno.
Skrendant iš Palangos.
Skrendant iš Rygos
Skrendant iš Varšuvos.
Kelionės dokumentai, kuriuos turite gauti, skiriasi priklausomai nuo to, kokį kelionės paketą įsigijote. Jeigu įsigijote savarankiško tipo kelionę, vykdomą reguliariuoju skrydžiu, tuomet elektroniniu paštu gausite viešbučio rezervaciją patvirtinantį dokumentą (vaučerį), pervežimo rezervaciją patvirtinantį dokumentą (jeigu į kelionės paketą yra įskaičiuota pervežimo paslauga) bei prisijungimo prie skrydžio rezervacijos informaciją. Jeigu įsigijote užsakomuoju skrydžiu vykdomą kelionę su kelionės vadovo paslaugomis, tuomet elektroniniu paštu gausite viešbučio rezervaciją patvirtinantį dokumentą (vaučerį) ir elektroninius bilietus (tam tikrais atvejais viename dokumente gali būti ir elektroniniai bilietai, ir viešbučio rezervacijos patvirtinimas). Atskiro pervežimo rezervaciją patvirtinančio dokumento šiuo atveju nėra.
Iki 36 nėštumo savaitės skristi lėktuvu galima. Dažniausiai iki 28 nėštumo savaitės papildomi dokumentai nėra reikalingi. Nuo 28 nėštumo savaitės su savimi reikia turėti gydymo įstaigos išduotą pažymą, kurioje būtų nurodytas gimdymo terminas, patvirtinta, kad nėštumas vystosi be komplikacijų ir netrukdo skristi. Besilaukiančioms keleivėms taikomi ribojimai ir reikalavmai priklauso nuo konkrečios oro linijų bendrovės taisyklių, todėl gali skirtis. Tikslias taisykles galima rasti oro linijų, su kuriomis vykdomas skrydis, internetinėje svetainėje. Skrydį vykdanti oro linijų bendrovė yra nurodoma sutartyje ir kelionės dokumentuose.
Jeigu įsigijote savarankiško tipo kelionę ir skrendate reguliariuoju skrydžiu, laipinimo korteles (lėktuvo bilietus) gausite iš anksto internetu užsiregistravę į skrydį. Jeigu įsigijote užsakomuoju skrydžiu vykdomą kelionę su kelionės vadovo paslaugomis, tuomet laipinimo korteles (lėktuvo bilietus) gausite oro uoste, registracijos į skrydį metu.
Jeigu nepavyksta užsiregistruoti į skrydį naudojant interneto naršyklę kompiuteryje, pabandykite atsisiųsti oro linijų bendrovės, su kuria yra vykdomas skrydis, mobilią programėlę ir registruotis joje. Svarbu atkreipti dėmesį į tai, kokius pranešimus matote – dažniausiai juose būna nurodyta, ką įvedėte neteisingai. Jeigu nepavyksta rasti skrydžio rezervacijos, pasitikrinkite, ar tikrai vedate tokius duomenis, kokie yra nurodyti dokumentuose.
Jeigu dokumentuose pastebėjote klaidą, susisiekite su mumis elektroniniu paštu: pagalba@airguru.lt arba bendruoju telefonu: +37070022820 bei informuokite mus apie pastebėtą neatitikimą, kad galėtume jį ištaisyti.
Jei įsigijote savarankiško tipo kelionę (organizatorius AirGuru), peržiūrėkite siųstą informaciją su dokumentais, kurie buvo pateikti prieš kelionę, bus nurodyta, kur ir kaip rasti informaciją dėl pervežimo, nes tai priklauso nuo vežėjo. Jei į kelionę vykstate su kelionės organizatormiumi (JoinUp, TezTour, Novaturas, Coral Travel, Anex Tour ar Itaka), atvykus kelionės vadovas informuos, kaip ir kur bus praneštas paėmimo laikas.
Jei kelionės organizatorius AirGuru – taip, reikia iš anksto internetu užsiregistruoti į skrydį. Informaciją, kaip tai padaryti, atsiunčiame kartu su kelionės dokumentais. Jei į kelionę vykstate su kitu organzatoriumi – nebūtina, registraciją nemokamai atliksite oro uoste.
Susisiekti su AirGuru elektroniniu paštu: pagalba@airguru.lt arba bendruoju telefonu: +37070022820.
Jei turite registruotą bagažą arba neturite įlaipinimo kortelių (lėktuvo bilietų), prieikite prie savo krypties registracijos langelio. Pridavus bagažą ir gavus įlaipinimo kortelę (lėktuvo bilietą) pereikite rankinio bagažo saugumo patikrą, jei vykstate ne į ES valstybę, papildomai pereikite pasų kontrolę (jei vykstate į ES valstybę, eiti pro pasų kontrolę nereikia), po to eikite iki savo skrydžio vartų (jie nurodyti ant bilieto). Oro uosto darbuotojui pranešus apie pradedamą laipinimą, prieikite prie savo vartų.
Informaciją galite rasti čia.
Jei keliaujate su kelionės organizatoriumi (JoinUp, TezTour, Novaturas, Coral Travel, Anex Tour ar Itaka), informuokite iš anksto, kad susitikime nedalyvausite ir informaciją apie paėmimo laiką gidas suteiks žinute, skambučiu ar kitu būdu. Jei keliaujate su AirGuru, peržiūrėkite informaciją dokumentuose, juose nurodyta kada ir kur skelbiamas paėmimo laikas.
Informaciją apie bagažo reikalavimus rasite čia.
Užsakomieji skrydžai vykdomi per kelionių organizatorių, dažniausiai keleiviams nereikia rūpintis dėl pokyčių, atsakomybę prisiima organizatorius. Reguliarieji skrydžiai – perkami iš atskirų aviakompanijų, reikia registruotis į skrydžius savarankiškai.
Taip. Vyresni nei 75 metų asmenys gali būti apdraudžiami tik pagal atskirą užklausimą – dėl galimybės apsidrausti reikėtų kreiptis bendruoju telefonu: +37070022820 arba elektroniniu paštu: pagalba@airguru.lt.
Su AirGuru galite susisiekti:
El. paštu: pagalba@airguru.lt;
Telefonu: +370 (700) 22 820
Facebook: https://www.facebook.com/airgurult/?locale=lt_LT
Instagram: https://www.instagram.com/airguru.lt/
Mūsų biure darbo dienomis 9-18 val., adresu: Sodų g. 4, Vilnius, LT-01313
Susisiekti galite 24/7 el. paštu: pagalba@airguru.lt ir telefonu: +370 (700) 22 820. Dirbame visą savaitę, visą parą!
Jei kelionė vykdoma organizatoriaus Novaturas, TEZ Tour, Anex Tour, Join Up, Coral Travel arba ITAKA – kreipkitės į vietoje esantį gidą, kurio kontaktu bus pasidalinta kelionės pradžioje. Jei kelionė yra organizuojama AirGuru arba nepavyksta susisiekti su vietiniu gidu, visada galite kreiptis bendruoju telefonu: +37070022820 arba skubios pagalbos telefonu, kuris yra nurodytas laiške su kelionės dokumentais.
Pasibaigus kelionei gausite elektroninį laišką su apklausos forma, kurioje galėsite įvertinti ir pakomentuoti savo patirtį keliaujant su AirGuru. Taip pat, atsiliepimą galima palikti ir čia.